Min sidste cykeltur startede i øvrigt op ad Strandvejen. Vinden stod head on, og det fik mig til at tænke på CCPH. Der er mange forskellige forventninger til, hvad der er muligt at køre CCPH på. Personligt vil jeg blive overrasket, hvis der er nogen, der laver under 8.20. Eneste mulighed er Martin Jensen. Det vil dog kræve, at han bliver presset. For jeg er bange for, at han kommer til at være meget alene derude, og at han ikke vil blive presset om sejren. Derudover har han lavet VM Lang 2 uger forinden, og det er ihvertfald ikke en fordel, selvom jeg nu heller ikke tror, at det vil plage ham specielt på dagen. Svømme- og løberuten er som udgangspunkt helt sikkert hurtige. Men det bliver forholdene på dagen, der vil afgøre, hvor hurtigt ruten kan cykles på. Står vinden som idag, kan jeg ikke se nogen køre under 4.30. Og jeg tror, størstedelen vil cykle på 4.45. Og så skal man altså have et pænt løbeniveau for at gå under 8.20. Air-Alu Juhansson vil blive spændende at følge på cyklen, og sammen med Andreas Borch umiddelbart nok den eneste, der vil kunne true Martin Jensen om dagens bedste bike split. Hvis vinden står "forkert", så vil de gode cykelryttere, virkelig kunne tage noget tid. Det kræver, at man er i stand til at holde sin TT position, og det gælder også op af bakkerne, for her kan man virkelig tabe tid.
Tilbage til titlen på dette indlæg... Hvis man skal forstå den, bliver man næsten nødt til at tjekke CCPH startlisten for Relay Teams... ;-) Den skal bare have gas. Hvor hurtigt, jeg kører, kommer 100 % an på, hvordan træningen går de næste 2 mdr. Jeg udgår af IM Germany senest i T2, men satser stadig på at være klar til DM Lang. Så forhåbentlig har jeg en god uge, så jeg har noget at skyde med den 15/8. Så må jeg jo prøve at vise, hvor hurtigt den rute rent faktisk kan køres... Selvom det vist ikke rigtig tæller ;-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar